بعد از مرگ و قبل آن

بسم الله الرحمن الرحیم

یا حق۱

تا حالا به این فکر کردید که بعد از مرگ چه اتفاقی برامون میفته؟!! نه اشتباه نکنید اون دنیاییش رو نمیگم منظورم این دنیاشه!!!

شاید یکم سوالم خنده دار بیاد یا هنوز متوجه منظورم نشده باشید!!! من زمانی رو نمیگم، که ما رو تو قبر گذاشتن و همه رفتن.

زمانی رو میگم که جز یک تصویر خوب یا بد ( ان شا الله که خوب) تو ذهن مردم ازمون نمونده باشه.

خیلی جالبه بعد از مردن، انگار هیچ وقت واقعیت نداشتیم و نبودیم.انگار از همون اول نبودیم .

 تنها تاثیری که روی مردم و دنیا گذاشتیم، مثل فیلم ها و نقش های متفاوتیه که بازیگر ها، تو فیلم ها از خودشون میذارن( خاطره یا تصویر)

پس چرا بعضی وقتا بعضی کارا رو واسه نمایش دادن خودمون انجام میدیم؟ واسه اینکه، مردم چی میگن؟ واسه...

مگه بازیگرهای فیلم مهم بودن ؟؟؟؟!!!! مگه نه اینکه فقط تاثیری که تو زندگی ما گذاشتن !هدفی که از اجرای اون فیلم دارن! حقیقتی که بعدش به من و شما میرسه ! مهم بوده . حالا هر کی بازی کرده که کرده!!!!!!!!!

اتفاقا مخاطب ها هم خیلی باهوش. دقیقا بازیگری روشون تاثیر میذاره، که خواسته غرض اصلی فیلم رو به مخاطبش برسونه. اونی که از خودش اومده بیرون. اونی که جز رفتن تو نقش هیچی دیگه واسش مهم نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من مهمم یا غرضی که کارگردان اصلی خلقت از قراردادن من تو این فیلم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودمو سعی کنم نشون بدم یا کارگردان و غرضش رو؟؟؟؟؟؟؟ کدوم موندگاریش بیشتره؟

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پی نوشت ۱:جز حق هیچ چیز موندنی نیست.

پی نوشت ۲: فکر کنم اگر قبل از هر کاری  نیتم رو با خودم مرور کنم و سعی کنم دیده شدن من توش مطرح نباشه ( جوری که اگه کسی هم تشکر نکرد، اگر کسی هم خوشحال نشد، اگه کسی هم احترام نگذاشت و اگه کسی به به و چه چه نکرد و...) خم به ابرو نیارم، چون از اولش هم، دیده شدنی در کار نبوده .

از طرفی هم اگه دیده شدنی بوده فقط از لطف و عنایت خدا بوده و بس.

پی نوشت ۳: خدایا کمکمون کن( اگه تو نباشی هیچ کاری از دستم بر نمیاد)

پی نوشت۴:  حق مثل آب دریا و باطل مثل کف روی آب و از بین رفتنیه. سوره مبارکه رعد👇👇

أَنزَلَ مِنَ السَّمَاء مَاء فَسَالَتْ أَوْدِیَةٌ بِقَدَرِهَا فَاحْتَمَلَ السَّیْلُ زَبَدًا رَّابِیًا وَمِمَّا یُوقِدُونَ عَلَیْهِ فِی النَّارِ ابْتِغَاء حِلْیَةٍ أَوْ مَتَاعٍ زَبَدٌ مِّثْلُهُ کَذَلِکَ یَضْرِبُ اللّهُ الْحَقَّ وَالْبَاطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفَاء وَأَمَّا مَا یَنفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الأَرْضِ کَذَلِکَ یَضْرِبُ اللّهُ الأَمْثَالَ ﴿۱۷﴾


[ دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ب.ظ ] [ فاطمه السادات تقوی ]
[ ۰ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">