ملاقاتی استثنایی

بسم الله الرحمن الرحیم 

یا لطیف

داشتم فکر میکردم اگر امام زمان( عج ) ظهور میکردند چقدر خوب میشد میتوانستم بروم  و ایشون رو ملاقات کنم و باهاشون صحبت کنم و ...( در حال و هوای خودم بودم که صدای اذان شنیده شد) برای نماز خواندن آماده شدم که موضوع نماز منو درگیر خودش کرد:

به این فکر  افتادم که به من فرصت صحبت کردن با خدای یگانه در هر روز پنج مرتبه، بدون واسطه، داده شده، من چطور از این موقعیت استثنایی استفاده میکنم؟؟؟

تازه خدای مهربون حتی نحوه ی صحبت کردن ما با خودش رو هم بهمون یاد داده تا نکنه ندونیم که چی بگیم و چکار کنیم و خدای نکرده به این بهونه از صحبت کردن باهاش منصرف بشیم!!!

خداوند اونقدر ما رو دوست داره که حتی نگذاشته حرفی نداشتن ، بلد نبودن و یا ... رو بهونه به سراغش نرفتن قرار بدیم.

تو بیا من میگم چی بگی

فقط بیا 

اللهم صل علی محمد و آل محمد 

 

پی نوشت: تماما برداشت شخصی از موضوع نماز بود.

 

[ شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ب.ظ ] [ فاطمه السادات تقوی ]
[ ۱ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۱)

زهرا سادات علوی
زهرا سادات علوی در تاريخ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام همراه عزیز

نگاه واقع بینانه ای به نماز بود ...
عمیقا به فکر فرو برد مرا .

از آن طرف یاد حرف استادمان افتادم که در مورد ملاقات حضرت می گفتند که اگر حضرت حضور داشته باشند و بخواهند در مورد مساله ای حکم کنند مگر از منبعی غیر از قرآن و روایات حکم می دهند ؟! 
اگر یادت باشد تذکرشان به ما در مورد فهم قرآن و روایات بود ...


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">