کارِخونه میشه تفریح اگه خلاق باشی

یا لطیف

سلام

خسته نباشید خانومای خونه از کارای عید...

تا شروع بهار سه قدم بیشتر نمونده

من سعی کردم کارای خونه مو با انگیزه و عشق و خوشحالی همراه کنم تا بهم بچسبه!!

گوشه ای از نتایج کارام رو باهاتون به اشتراک میذارم تا نظرات تونو جویا شم..

این پرده ایه که به تازگی با یه تغییر کوچولو کلّی تو روحیه مون اثر مثبت گذاشته..

وقتی تصمیم گرفتم اتاق خوابو از صورتی به بنفش تغییر بدم و از لحافی که مادربزرگ خوبم زحمتشو کشیده بود استفاده کنم، دیدم پرده صوریتی به لحاف نمیاد..این شدم که با پارچه دور ریزی که داشتم طرح گل در آوردم و چسبوندم روی پارچه سفید و از زیرِ پرده نصب کردم.به همین راحتی:)



اینم گلدونیه که بازم برای سِت بودن با اتاق خواب با کمترین هزینه خریداری کردم و یه گل از دسته گلایی که داشتمو جدا کردم و گذاشتم تو گلدون..

بطور اتفاقی متوجه شدم عه چ جالب با گل روی لحاف مو نمیزنه...دقت کنید شمام

خدا در و تخته رو جور کرد..الحمدلله.. بالاخره پروژه بنفش سازی با موفقیت به اتمام رسید:)



اینم حاصل خونه تکونی امسال..مژه هام پیدا شد..مژه های عروسیم..اصلا نمی تونم تصور کنم اینا رو چشام بوده... چطوری پلک می زدم؟؟؟!!

وسط اون همه شلوغ پلوغی یهو به ذهن رسید این کارو کنم..به عنوان زنگ تفریح خوب بود:)

پارچه بالاسرش کادوی مادر همسرجانه که هنوز طرحی برای دوختنش پیدا نکردم اگه چیز خوب داشتید بگید دوستای عزیزم:)



اینم در تکمله پست زهرا سادات جان که درمورد حوله آشپزخانه بود..صرفا جهت پیشنهاد گذاشتم، من با این آویزای لیوان حوله رو وصل کردم به آبچکان..همش جلو دستمه..خیلی باهاش راحتم..اون مایع رو هم که گفتم واسه این بود: گاهی آدم تو آشپزخونه دستش کثیف میشه..مثلا روغن میخوره و ... و بعضیارو دیدم با ریکا می شورن!! من مایع دستشویی عم گذاشتم واسه این کارا :) کار خوبی کردم مگه نه؟



اینم کتابخونمونه، به دعوت از دوست خوبم زهرا سادات عکسشو گذاشتم براتون

ان شاالله تو فرصتای بعدی سعی می کنم بعضی از تزئینی هاش که توشه و کاره خودمه رو براتون توضیح بدم.


پ.ن1: و من الله توفیق

پ.ن2: هذا من فضل ربی

پ.ن3: اگه طولانی شد ببخشید:)

[ چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ ] [ مریم سادات فاطمی ]
[ ۱ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۱)

زهرا سادات
زهرا سادات در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلااااام 
بعد از کلی وقت ترکوندی مریم جان
آدم روحش تازه می شه با این عکسا
من به شخصه عاشق کتابخونه تونم.......

پاسخ در تاريخ(۲۷ اسفند ۹۴، ۱۸:۰۰) : سلاااام عزیز

ممنون
آره والا گفتم دس پر بیام
پروژه ام تموم شه:)

قابلی نداره کتابخونه مون:)
دیگه نتیجه سوره حجر خوندن همینه دیگه
برکت قرآن چه ها ک نمی کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">