با کمترین امکانات چیزای خوشگل بسازید

یا محسن

سلام رفقا

آخرین پنجشنبه سال 1394 تون بخیر و خوشی

دیدید زمستون چه هق هقی راه انداخته..

شهدا و اموات رو با فاتحه و صلواتی بر محمد و آل محمد یاد کنید تا بریم ببینیم امروز واستون چی دارم:)



با موادی که در خونه بود چیزایی برای سفره هفت سین درست کردم..

مواد لازم: چیزای دورریختنی از نظر بقیه، آبرنگ، ماژیک، لاک، چسب و از همه مهمتر ذوق و حوصله

من هیچچچچچ کدومشون رو تهیه نکردم..چون اعتقاد دارم اگه یه کاری قراره بشه باید با همینایی که دارم بشه والّا هنر نکردم:)

البته نظر منه شما می تونید زیاد سخت نگیرین


این تنگیه که در اصل قوری بوده و چون دسته اش شکست و نشد ازش استفاده کرد برداشتم و به عنوان تنگ ماهی تزئین کردم

طرحش رو با آبرنگ کشیدم!!

بله درست خوندین، آبرنگ..

حالا چطوری و چجوری اون دیگه برمیگرده به هنری که ذاتا از پدر و مادرم به ارث بردم



اینم یه شیشه دورریز که از خونه مامانمینا برداشتم و یه آینه کوچیک که چسبوندمش رو شیشه و روش بازم با آبرنگ طرح ترمه زدم:)



اینم تخم مرغای عید!

توشون رو خالی کردم بعد با همون آبرنگ طرح مرغ و پرنده زدم..



امیدوارم مفید بوده باشه:)



پ.ن1: هذا من فضل ربی

پ.ن2: و من الله توفیق

پ.ن3: الحمدلله علی کل حال

[ پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ ] [ مریم سادات فاطمی ]
[ ۱ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۱)

زهرا سادات علوی
زهرا سادات علوی در تاريخ ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلااااااااااااام خدمت مریم خانووووووووم گل

دلم خواست .....
منم برم ببینم می تونم یه هفت سین جالب و خلاقانه درست کنم یا نه .
اگه درست کردم پست می ذارم ....

یاعلی

پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۱۳:۵۷) : سلام سادات جان


تو حتما از پسش بر میای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">