برنامه مطالعاتی شما برای عید چیه ؟! نگید نداریم که خیلی زشته :)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا حیّ ...


روز آخری که می رفتم کلاس رفتم از کتابای توی قفسه ها یه کتاب برداشتم و گفتم عید می خونم . رفتم بخرمش که دوباره برگشتم سمت کتابخونه .....

   به شیوه خودم با خودم مشورت کردم :))))  و یه کتاب دیگه برداشتم و  گفتم اگه اونو بتونم بخونم حتما اینم می تونم و بار دیگه هم این تکرار شد و سه کتاب خریدم برای عید .

    انگار نه انگار دارم می رم تعطیلات نوروز و دید و بازدید و مسافرت . هر کی نمی دونست فکر می کرد می خوام برم یه اردوی اعتکاف علمی که این همه کتاب خریدم .

    ولی خب به نظرم با برنامه ریزی و نه با چیدن کارها (دقت شود !) می تونیم از فرصت عید استفاده های زیادی بکنیم . (البته فعلا در حد نظریه ست و بعد از تعطیلات معلوم می شه که درست بوده یا نه :) )

در همین راستا بار دیگه ای که به محل کلاس هامون رفتم ، یه کتاب دیگه هم برداشتم که قطرش از جمع سه کتاب دیگه بیشتر بود ! بعله ما یه همچین اعتماد به نفسی داریم ...

اتفاقا از چند روز پیش هم شروع کردم به خوندن کتابا .

ان شالله بعد از تعطیلات گزارش علمی خدمتتون ارائه می کنم که با هم ببینیم واقعا نظریه مذکور قابل اجرا بوده یا نه .


حالا می خوام از شما بپرسم ببینم شما برنامه علمی و مطالعاتی برای تعطیلات دارید یا نه ؟!



شادی روح شهدای گمنام صلوات

اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم





[ شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ ] [ زهرا سادات علوی ]
[ ۰ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">